APA:
کپینیک خواه فرخانی، زهرا، و سلطانی، آزاده. (1398). کشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی. گردشگری و توسعه، 8(3 )، 106-123. SID. https://sid.ir/paper/371815/fa
Vancouver:
کپینیک خواه فرخانی زهرا، سلطانی آزاده. کشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(3 ):106-123. Available from: https://sid.ir/paper/371815/fa
IEEE:
کپیزهرا نیک خواه فرخانی، و آزاده سلطانی، “کشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 3 ، pp. 106–123، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371815/fa