APA:
کپیخزائی پول، امیر، حنیفی، فرهاد، میرابی، وحیدرضا، و تقی پوریان، محمدجواد. (1397). تاثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران). مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(11 )، 87-112. SID. https://sid.ir/paper/516562/fa
Vancouver:
کپیخزائی پول امیر، حنیفی فرهاد، میرابی وحیدرضا، تقی پوریان محمدجواد. تاثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(11 ):87-112. Available from: https://sid.ir/paper/516562/fa
IEEE:
کپیامیر خزائی پول، فرهاد حنیفی، وحیدرضا میرابی، و محمدجواد تقی پوریان، “تاثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 11 ، pp. 87–112، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516562/fa