APA:
کپیشاکرمی، مریم، سلطانی فلاح، امیرحسین، قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا، یوسف وند، مهدی، و زراعی، زلیخا. (1398). تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش آموزان دختر. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 5(8 )، 29-46. SID. https://sid.ir/paper/372382/fa
Vancouver:
کپیشاکرمی مریم، سلطانی فلاح امیرحسین، قاسم آبادی کرمی رنجبر زهرا، یوسف وند مهدی، زراعی زلیخا. تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش آموزان دختر. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1398؛5(8 ):29-46. Available from: https://sid.ir/paper/372382/fa
IEEE:
کپیمریم شاکرمی، امیرحسین سلطانی فلاح، زهرا قاسم آبادی کرمی رنجبر، مهدی یوسف وند، و زلیخا زراعی، “تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش آموزان دختر،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 5، no. 8 ، pp. 29–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372382/fa