APA:
کپیپورمحمدقوچانی، کامران، قاسمی کهریزسنگی، بهشته، قدم پور، عزت اله، شاکرمی، مریم، جلیلی، راضیه، و یوسف وند، مهدی. (1399). اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(1 )، 9-16. SID. https://sid.ir/paper/402467/fa
Vancouver:
کپیپورمحمدقوچانی کامران، قاسمی کهریزسنگی بهشته، قدم پور عزت اله، شاکرمی مریم، جلیلی راضیه، یوسف وند مهدی. اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(1 ):9-16. Available from: https://sid.ir/paper/402467/fa
IEEE:
کپیکامران پورمحمدقوچانی، بهشته قاسمی کهریزسنگی، عزت اله قدم پور، مریم شاکرمی، راضیه جلیلی، و مهدی یوسف وند، “اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 1 ، pp. 9–16، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402467/fa