APA:
کپیاخلاقی یزدی نژاد، اسماعیل، و بهارمقدم، مهدی. (1398). ارائه مدل مفهومی برای تعیین عوامل درون سازمانی و برون سازمانی اثرگذار بر میزان فروش های اعتباری. تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)، 11(41 )، 163-182. SID. https://sid.ir/paper/372730/fa
Vancouver:
کپیاخلاقی یزدی نژاد اسماعیل، بهارمقدم مهدی. ارائه مدل مفهومی برای تعیین عوامل درون سازمانی و برون سازمانی اثرگذار بر میزان فروش های اعتباری. تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)[Internet]. 1398؛11(41 ):163-182. Available from: https://sid.ir/paper/372730/fa
IEEE:
کپیاسماعیل اخلاقی یزدی نژاد، و مهدی بهارمقدم، “ارائه مدل مفهومی برای تعیین عوامل درون سازمانی و برون سازمانی اثرگذار بر میزان فروش های اعتباری،” تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)، vol. 11، no. 41 ، pp. 163–182، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372730/fa