APA:
کپیغلامی قاجاری، حسن، و کلاته سیفری، معصومه. (1398). تبیین اثر هویت پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران. مدیریت و توسعه ورزش، 8(4 (پیاپی 20) )، 69-85. SID. https://sid.ir/paper/373472/fa
Vancouver:
کپیغلامی قاجاری حسن، کلاته سیفری معصومه. تبیین اثر هویت پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1398؛8(4 (پیاپی 20) ):69-85. Available from: https://sid.ir/paper/373472/fa
IEEE:
کپیحسن غلامی قاجاری، و معصومه کلاته سیفری، “تبیین اثر هویت پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 8، no. 4 (پیاپی 20) ، pp. 69–85، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373472/fa