APA:
کپیمحمدی، سردار، و قاسمی سیانی، مجتبی. (1397). نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 8(15 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/374126/fa
Vancouver:
کپیمحمدی سردار، قاسمی سیانی مجتبی. نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛8(15 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/374126/fa
IEEE:
کپیسردار محمدی، و مجتبی قاسمی سیانی، “نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 8، no. 15 ، pp. 1–14، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374126/fa