مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

304
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

626
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط بین وابستگی و وفاداری به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی تیم فوتبال پرسپولیس بود. همچنین تاثیر قصد خرید در تبلیغات دهان به دهان حامی مورد بررسی قرار گرفت. جامعه ی آماری تحقیق کلیه ی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که حداقل یکبار بازی های این تیم را در فصل 96-1395 از ورزشگاه تماشا کرده اند, بودند و حجم نمونه 420 نفر تعیین شد. داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامه ی برگرفته از تحقیقات قبلی جمع آوری شد. برای تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی و استنباطی(تحلیل عاملی تائیدی و مدل معادلات ساختاری) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد به جز مسیر وفاداری نگرشی به وفاداری رفتاری و همچنین مسیر وفاداری رفتاری به تیم با قصد خرید, بقیه مسیرها معنادار بودند. بدین ترتیب با توجه به نتایج تحقیق وفاداری رفتاری نمی تواند تحت عنوان میانجی در ارتباط بین وفاداری نگرشی به تیم و قصد خرید عمل کند. مدیران تیم ها می توانند با افزایش وابستگی و وفاداری نگرشی هواداران به تیم شان مراتب قصد خرید و همچنین تبلیغات دهان به دهان محصولات حامی مالی را در هوادارانشان افزایش دهند. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، سردار، و قاسمی سیانی، مجتبی. (1397). نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 8(15 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/374126/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی سردار، قاسمی سیانی مجتبی. نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛8(15 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/374126/fa

    IEEE: کپی

    سردار محمدی، و مجتبی قاسمی سیانی، “نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 8، no. 15 ، pp. 1–14، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374126/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button