APA:
کپینوری، ایرج، و فتاحی، کمیل. (1390). اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA). پژوهش های مدیریت در ایران، 15(2 (پیاپی 71))، 205-229. SID. https://sid.ir/paper/377477/fa
Vancouver:
کپینوری ایرج، فتاحی کمیل. اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1390؛15(2 (پیاپی 71)):205-229. Available from: https://sid.ir/paper/377477/fa
IEEE:
کپیایرج نوری، و کمیل فتاحی، “اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 15، no. 2 (پیاپی 71)، pp. 205–229، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377477/fa