APA:
کپییعقوبی، سلام، حسینی خواه، علی، قادری، مصطفی، و کیان، مرجان. (1399). واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه های پارادایم برنامه درسی نوفهمی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 17(37 (پیاپی 64) )، 18-45. SID. https://sid.ir/paper/380226/fa
Vancouver:
کپییعقوبی سلام، حسینی خواه علی، قادری مصطفی، کیان مرجان. واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه های پارادایم برنامه درسی نوفهمی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1399؛17(37 (پیاپی 64) ):18-45. Available from: https://sid.ir/paper/380226/fa
IEEE:
کپیسلام یعقوبی، علی حسینی خواه، مصطفی قادری، و مرجان کیان، “واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه های پارادایم برنامه درسی نوفهمی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 17، no. 37 (پیاپی 64) ، pp. 18–45، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380226/fa