مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

605
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

806
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه های معرفت شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 15

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه های معرفت شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری به روش تحلیل مفهومی و نیز استنتاجی و با استفاده از مطالعه ی منابع مرتبط با اندیشه های دلوز و گاتاری انجام شده است. بر مبنای تحلیل مفهومی, مؤلفه های معرفت شناختی دلوز و گاتاری شامل؛ اتصال و ناهمگونی, کثرت, گسست نادلالت گر, نقشه نگاری, فولدینگ و درون بودگی می باشند. بر این اساس الگوی تدریس خلاق با بهره گیری از معرفت شناختی دلوز و گاتاری در قالب عناصری چون؛ معلم به عنوان راهنما, تسهیل گر, همکار و عامل تغییر, دانش آموز به عنوان محقق, کوچ گر, خلاق, مشارکت جو, پرسشگر و نقاد, اهداف متأثر از تفکر افقی و واگرا, یادگیری مبتنی بر مدل های یادگیری فعال, مشارکتی, کارآموزی, خدمات رسانی, فعالیت های یادگیری مبتنی بر تولید اندیشه های خلاق, محتوا مبتنی بر ویژگی کثرت گرایی, بین رشته ای, تداخل و درهم تنیدگی دیسیپلین ها و غیره طراحی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبداله یار، علی، سبحانی نژاد، مهدی، سجادی، سیدمهدی، و فرمهینی فراهانی، محسن. (1400). طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه های معرفت شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(41 (پیاپی 68) )، 1-15. SID. https://sid.ir/paper/380648/fa

    Vancouver: کپی

    عبداله یار علی، سبحانی نژاد مهدی، سجادی سیدمهدی، فرمهینی فراهانی محسن. طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه های معرفت شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(41 (پیاپی 68) ):1-15. Available from: https://sid.ir/paper/380648/fa

    IEEE: کپی

    علی عبداله یار، مهدی سبحانی نژاد، سیدمهدی سجادی، و محسن فرمهینی فراهانی، “طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه های معرفت شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 41 (پیاپی 68) ، pp. 1–15، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380648/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button