APA:
کپیملکی، محمدمهدی، کرمی، مسعود، و حقیقی، محمد. (1397). تأثیر انتظارات مصرف کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(19 )، 143-168. SID. https://sid.ir/paper/381544/fa
Vancouver:
کپیملکی محمدمهدی، کرمی مسعود، حقیقی محمد. تأثیر انتظارات مصرف کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(19 ):143-168. Available from: https://sid.ir/paper/381544/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی ملکی، مسعود کرمی، و محمد حقیقی، “تأثیر انتظارات مصرف کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 19 ، pp. 143–168، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381544/fa