APA:
کپیشراعی، فاطمه، کلابی، امیرمحمد، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1399). تاثیر جایگاه بازاریابی کارآفرینانه بر پایداری شرکت های دانش بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک. توسعه کارآفرینی، 13(3 )، 421-440. SID. https://sid.ir/paper/382180/fa
Vancouver:
کپیشراعی فاطمه، کلابی امیرمحمد، خدادادحسینی سیدحمید. تاثیر جایگاه بازاریابی کارآفرینانه بر پایداری شرکت های دانش بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک. توسعه کارآفرینی[Internet]. 1399؛13(3 ):421-440. Available from: https://sid.ir/paper/382180/fa
IEEE:
کپیفاطمه شراعی، امیرمحمد کلابی، و سیدحمید خدادادحسینی، “تاثیر جایگاه بازاریابی کارآفرینانه بر پایداری شرکت های دانش بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک،” توسعه کارآفرینی، vol. 13، no. 3 ، pp. 421–440، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382180/fa