APA:
کپیصادقی، فرزانه، فتحی آذر، اسکندر، میرنسب، میرمحمود، و واحدی، شهرام. (1397). اثربخشی تلفیقی راهبردهای خودنظارتی و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(5 )، 91-100. SID. https://sid.ir/paper/382233/fa
Vancouver:
کپیصادقی فرزانه، فتحی آذر اسکندر، میرنسب میرمحمود، واحدی شهرام. اثربخشی تلفیقی راهبردهای خودنظارتی و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(5 ):91-100. Available from: https://sid.ir/paper/382233/fa
IEEE:
کپیفرزانه صادقی، اسکندر فتحی آذر، میرمحمود میرنسب، و شهرام واحدی، “اثربخشی تلفیقی راهبردهای خودنظارتی و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 5 ، pp. 91–100، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382233/fa