APA:
کپیسررشته داری، محمد، پورکیانی، محمد، و امامی، فرشاد. (1399). شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(1 )، 129-149. SID. https://sid.ir/paper/382431/fa
Vancouver:
کپیسررشته داری محمد، پورکیانی محمد، امامی فرشاد. شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(1 ):129-149. Available from: https://sid.ir/paper/382431/fa
IEEE:
کپیمحمد سررشته داری، محمد پورکیانی، و فرشاد امامی، “شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 1 ، pp. 129–149، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382431/fa