APA:
کپیقدم پور، عزت اله، یوسف وند، مهدی، کریمیان، مجتبی، پیرعین الدین، سعید، و باغخانی، نرگس. (1397). تاثیر آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده بر نیازهای خود تعیین گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانش آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم). راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(5 )، 112-121. SID. https://sid.ir/paper/383090/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، یوسف وند مهدی، کریمیان مجتبی، پیرعین الدین سعید، باغخانی نرگس. تاثیر آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده بر نیازهای خود تعیین گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانش آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم). راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(5 ):112-121. Available from: https://sid.ir/paper/383090/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، مهدی یوسف وند، مجتبی کریمیان، سعید پیرعین الدین، و نرگس باغخانی، “تاثیر آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده بر نیازهای خود تعیین گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانش آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم)،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 5 ، pp. 112–121، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383090/fa