APA:
کپیابراهیمی، عبدالحمید، عالی، صمد، اسکندری، حسن، و هریس، علی بهروز. (1398). تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های وب. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(22 )، 231-255. SID. https://sid.ir/paper/383301/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی عبدالحمید، عالی صمد، اسکندری حسن، هریس علی بهروز. تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های وب. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(22 ):231-255. Available from: https://sid.ir/paper/383301/fa
IEEE:
کپیعبدالحمید ابراهیمی، صمد عالی، حسن اسکندری، و علی بهروز هریس، “تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های وب،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 22 ، pp. 231–255، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383301/fa