APA:
کپیاحدی، پری، حقدادی، الهام، و صابریان، فاطمه. (1399). ارزیابی تاثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره گیری از نظریه مجموعه های راف. مدیریت بازرگانی، 12(2 )، 455-476. SID. https://sid.ir/paper/383368/fa
Vancouver:
کپیاحدی پری، حقدادی الهام، صابریان فاطمه. ارزیابی تاثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره گیری از نظریه مجموعه های راف. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(2 ):455-476. Available from: https://sid.ir/paper/383368/fa
IEEE:
کپیپری احدی، الهام حقدادی، و فاطمه صابریان، “ارزیابی تاثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره گیری از نظریه مجموعه های راف،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 2 ، pp. 455–476، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383368/fa