APA:
کپیطاهری، احمد، پرهیزکار، محمدمهدی، امینی، محمدتقی، و دانایی، حبیب اله. (1398). تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران. مدیریت فردا، 18(59 )، 159-176. SID. https://sid.ir/paper/383642/fa
Vancouver:
کپیطاهری احمد، پرهیزکار محمدمهدی، امینی محمدتقی، دانایی حبیب اله. تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران. مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(59 ):159-176. Available from: https://sid.ir/paper/383642/fa
IEEE:
کپیاحمد طاهری، محمدمهدی پرهیزکار، محمدتقی امینی، و حبیب اله دانایی، “تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 59 ، pp. 159–176، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383642/fa