Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

720
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

885
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 176

چکیده

 هدف این مقاله یافتن عوامل و مولفه هایی است که بر اجرای موفق یک استراتژی بازاریابی تاثیر مثبت دارند. اهمیت این موضوع در این است که امروزه در اغلب کشورها و بویژه در کشورهای توسعه یافته هزینه های هنگفتی جهت تدوین استراتژی انجام می شود در حالیکه استراتژی های خوبی تدوین میشود اما بخش بزرگی از این استراتژی ها شکست خورده, هزینه های تدوین و حتی اجرا به هدر می رود. از طرف دیگر بانک ها به عنوان بازار پولی هر کشور تاثیر مهمی بر اقتصاد و همچنین بر عوامل توسعه اجتماعی دارند. در این تحقیق, ابتدا با مروری بر سوابق موضوع به تعریف استراتژی بازاریابی, نقش استراتژی در تصمیمات مهم سازمان ها و همچنین جایگاه آن در رقابت های سازمانی امروز پرداخته شدهاست. سپس با مراجعه به خبرگان امور بانکی وبه کمک فن دلفی اقدام به استخراج مولفه ها و عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری گردید. این گام زمینه ساز تهیه پرسشنامه نهایی تحقیق جهت بررسی عوامل موفقیت یک استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری میباشد. با دریافت نظرات خبرگان بدست امده از پرسشنامه ها و تحلیل انهابه کمک نرم افزار آموس, مدل نهایی تحقیق بدست امد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طاهری، احمد، پرهیزکار، محمدمهدی، امینی، محمدتقی، و دانایی، حبیب اله. (1398). تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران. مدیریت فردا، 18(59 )، 159-176. SID. https://sid.ir/paper/383642/fa

    Vancouver: کپی

    طاهری احمد، پرهیزکار محمدمهدی، امینی محمدتقی، دانایی حبیب اله. تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران. مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(59 ):159-176. Available from: https://sid.ir/paper/383642/fa

    IEEE: کپی

    احمد طاهری، محمدمهدی پرهیزکار، محمدتقی امینی، و حبیب اله دانایی، “تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 59 ، pp. 159–176، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383642/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا