APA:
کپیرجوعی، مرتضی. (1399). رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی. پژوهش های مدیریت در ایران، 24(2 )، 87-108. SID. https://sid.ir/paper/387165/fa
Vancouver:
کپیرجوعی مرتضی. رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1399؛24(2 ):87-108. Available from: https://sid.ir/paper/387165/fa
IEEE:
کپیمرتضی رجوعی، “رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 24، no. 2 ، pp. 87–108، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387165/fa