APA:
کپیگل افشانی، علی، و ضامنی، فرشیده. (1399). تاثیر سبک های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران). راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(3 )، 179-186. SID. https://sid.ir/paper/387191/fa
Vancouver:
کپیگل افشانی علی، ضامنی فرشیده. تاثیر سبک های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران). راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(3 ):179-186. Available from: https://sid.ir/paper/387191/fa
IEEE:
کپیعلی گل افشانی، و فرشیده ضامنی، “تاثیر سبک های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران)،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 3 ، pp. 179–186، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387191/fa