APA:
کپیصوفی، اله نظرعلی، فرنام، علی، و شیرازی، محمود. (1397). اثربخشی آموزش خود دلگرم سازی شوناکر بر احساس تنهایی دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(4 )، 129-135. SID. https://sid.ir/paper/388474/fa
Vancouver:
کپیصوفی اله نظرعلی، فرنام علی، شیرازی محمود. اثربخشی آموزش خود دلگرم سازی شوناکر بر احساس تنهایی دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(4 ):129-135. Available from: https://sid.ir/paper/388474/fa
IEEE:
کپیاله نظرعلی صوفی، علی فرنام، و محمود شیرازی، “اثربخشی آموزش خود دلگرم سازی شوناکر بر احساس تنهایی دانشجویان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 4 ، pp. 129–135، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388474/fa