APA:
کپیاسماعیل زاده، حسین، هرائینی، مصطفی، و بهرامی، مهرداد. (1397). میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: رستوران های محله درکه تهران). جغرافیا و برنامه ریزی، 22(66 )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/390430/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل زاده حسین، هرائینی مصطفی، بهرامی مهرداد. میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: رستوران های محله درکه تهران). جغرافیا و برنامه ریزی[Internet]. 1397؛22(66 ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/390430/fa
IEEE:
کپیحسین اسماعیل زاده، مصطفی هرائینی، و مهرداد بهرامی، “میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: رستوران های محله درکه تهران)،” جغرافیا و برنامه ریزی، vol. 22، no. 66 ، pp. 1–21، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390430/fa