APA:
کپیصمدی، عباس، و اسکندری، سهیلا. (1390). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تویسرکان (بر اساس مدل سروکوال). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(21)، 30-40. SID. https://sid.ir/paper/151411/fa
Vancouver:
کپیصمدی عباس، اسکندری سهیلا. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تویسرکان (بر اساس مدل سروکوال). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(21):30-40. Available from: https://sid.ir/paper/151411/fa
IEEE:
کپیعباس صمدی، و سهیلا اسکندری، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تویسرکان (بر اساس مدل سروکوال)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 21، pp. 30–40، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151411/fa