APA:
کپیپورسلیمی، مجتبی، هاشمیان، مجتبی، و طباخیان، لیلی. (1395). بررسی تاثیر جهان وطن گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی). مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 795-810. SID. https://sid.ir/paper/391924/fa
Vancouver:
کپیپورسلیمی مجتبی، هاشمیان مجتبی، طباخیان لیلی. بررسی تاثیر جهان وطن گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):795-810. Available from: https://sid.ir/paper/391924/fa
IEEE:
کپیمجتبی پورسلیمی، مجتبی هاشمیان، و لیلی طباخیان، “بررسی تاثیر جهان وطن گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 795–810، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391924/fa