مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

395
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

719
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 253 | صفحه پایان 279

چکیده

 با وجود رشد روزافزون بازاریابی وابسته در ایران به خصوص در صنعت گردشگری, محققان توجه چندانی به این حوزه نکرده اند. هدف از این پژوهش, بررسی عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری کشور بوده است. با توجه به اینکه این پژوهش, ازنظر هدف توسعه ای و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات, توصیفی پیمایشی بوده است, ابتدا با مطالعات مروری, مجموعه ای از معیارهای سنجش عملکرد بازاریابی وابسته شناسایی شدند. پس از مصاحبه با خبرگان حوزه ی بازاریابی گردشگری, پرسشنامه در میان نمونه آماری یعنی فعالین حوزه گردشگری کشور توزیع شد. پس از جمع آوری پرسشنامه به تجزیه وتحلیل داده ها, استخراج و رتبه بندی معیارهای مناسب جهت سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری کشور پرداخته شد. نتایج این تحقیق نشان داد که شش عامل قابلیت های نمایش, توانمندی ارتباطی, عوامل مالی, ایجاد مزیت رقابتی, قابلیت های جذب و ایجاد برند, عوامل مهمی جهت سنجش عملکرد بازاریابی وابسته در صنعت گردشگری کشور هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فتحیان، محمد، و اوجی، محمدحسین. (1399). عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(51 )، 253-279. SID. https://sid.ir/paper/392057/fa

    Vancouver: کپی

    فتحیان محمد، اوجی محمدحسین. عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(51 ):253-279. Available from: https://sid.ir/paper/392057/fa

    IEEE: کپی

    محمد فتحیان، و محمدحسین اوجی، “عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 51 ، pp. 253–279، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392057/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button