APA:
کپیفتحیان، محمد، و اوجی، محمدحسین. (1399). عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(51 )، 253-279. SID. https://sid.ir/paper/392057/fa
Vancouver:
کپیفتحیان محمد، اوجی محمدحسین. عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(51 ):253-279. Available from: https://sid.ir/paper/392057/fa
IEEE:
کپیمحمد فتحیان، و محمدحسین اوجی، “عوامل موثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 51 ، pp. 253–279، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392057/fa