APA:
کپیمیجانی، میترا، روستا، علیرضا، و جمشیدی، داریوش. (1400). استفاده از رویکرد خلاقانه اعتیاد به برند جهت توسعه مدل خرید مجدد محصولات لوکس. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 10(4 )، 113-142. SID. https://sid.ir/paper/394786/fa
Vancouver:
کپیمیجانی میترا، روستا علیرضا، جمشیدی داریوش. استفاده از رویکرد خلاقانه اعتیاد به برند جهت توسعه مدل خرید مجدد محصولات لوکس. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1400؛10(4 ):113-142. Available from: https://sid.ir/paper/394786/fa
IEEE:
کپیمیترا میجانی، علیرضا روستا، و داریوش جمشیدی، “استفاده از رویکرد خلاقانه اعتیاد به برند جهت توسعه مدل خرید مجدد محصولات لوکس،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 113–142، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394786/fa