APA:
کپیآرین، مریم، منصوری موید، فرشته، و کردناییج، اسداله. (1397). رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت جویانه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 8(1 )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/397213/fa
Vancouver:
کپیآرین مریم، منصوری موید فرشته، کردناییج اسداله. رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت جویانه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی[Internet]. 1397؛8(1 ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/397213/fa
IEEE:
کپیمریم آرین، فرشته منصوری موید، و اسداله کردناییج، “رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت جویانه،” پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 1–21، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397213/fa