APA:
کپیشاهین فر، الهه، و آزاد، ناصر. (1397). تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه. مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 49-62. SID. https://sid.ir/paper/218947/fa
Vancouver:
کپیشاهین فر الهه، آزاد ناصر. تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):49-62. Available from: https://sid.ir/paper/218947/fa
IEEE:
کپیالهه شاهین فر، و ناصر آزاد، “تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 49–62، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218947/fa