مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

577
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

298
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 79

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, تحلیل تأثیر سیستم های اطلاعاتی بر بازاریابی لوازم ورزشی براساس الگوی آمیخته بود. نمونه ی آماری را 440 نفر از دانشجویان دارای کارت بیمه ی ورزشی تشکیل دادند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه ی محقق ساخته شامل 27 گویه بود که در نهایت پس از تأیید روایی سازه تعداد 23 گویه (آمیخته ی قیمت 6 گویه؛ محصول 6 گویه؛ تبلیغ 4 گویه؛ و توزیع 7 گویه) مورد استفاده قرار گرفت. روایی محتوا و صوری پرسشنامه با استفاده از نظرهای استادان صاحب نظر, پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 91/0, و روایی سازه به وسیله ی آزمون مدل اندازه گیری تأیید شدند. به منظور تحلیل داده ها سه روش فریدمن, تاپسیس, و ساو به کار گرفته شدند که پس از حصول نتایج نهایی, برای رسیدن به نتیجه ای واحد, از طریق یک مجموعه رتبه بندی جزئی به اجماعی از سه روش اولویت بندی میانگین, بردا و کپ لند دست پیدا شد. نتایج نشان داد که سیستم های اطلاعاتی در معرفی محصول در قیمت های مختلف, معرفی محصولات متناسب با نیاز مشتریان, ارائه ی تبلیغات از برندهای مختلف و سرانجام معرفی ساده ترین مسیر جهت دسترسی به محصول موردنظر نسبت به سایر موارد بررسی شده در مؤلفه های آمیخته ی بازاریابی عملکرد بهتری داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلیمی، مهدی، رحیمی، امیرحسام، و طیبی، محسن. (1398). طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(25 )، 67-79. SID. https://sid.ir/paper/397288/fa

    Vancouver: کپی

    سلیمی مهدی، رحیمی امیرحسام، طیبی محسن. طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(25 ):67-79. Available from: https://sid.ir/paper/397288/fa

    IEEE: کپی

    مهدی سلیمی، امیرحسام رحیمی، و محسن طیبی، “طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 25 ، pp. 67–79، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397288/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button