APA:
کپیسلیمی، مهدی، رحیمی، امیرحسام، و طیبی، محسن. (1398). طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(25 )، 67-79. SID. https://sid.ir/paper/397288/fa
Vancouver:
کپیسلیمی مهدی، رحیمی امیرحسام، طیبی محسن. طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(25 ):67-79. Available from: https://sid.ir/paper/397288/fa
IEEE:
کپیمهدی سلیمی، امیرحسام رحیمی، و محسن طیبی، “طراحی مدل اندازه گیری عوامل مؤثر سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 25 ، pp. 67–79، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397288/fa