APA:
کپینظری، محسن، و سمیع زاده، مهدی. (1397). بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل داری. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(3 (پیاپی 30) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/397927/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، سمیع زاده مهدی. بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل داری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(3 (پیاپی 30) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/397927/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، و مهدی سمیع زاده، “بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل داری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 3 (پیاپی 30) ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397927/fa