APA:
کپیجدیدی محمدآبادی، اکبر، قنبری زرندی، زهرا، رضایی، اکبر، و ناجی، محمد. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی و طرحواره های ناسازگار اولیه در نوجوانان تحت حمایت بهزیستی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 61(ویژه نامه 1 )، 164-174. SID. https://sid.ir/paper/397936/fa
Vancouver:
کپیجدیدی محمدآبادی اکبر، قنبری زرندی زهرا، رضایی اکبر، ناجی محمد. اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی و طرحواره های ناسازگار اولیه در نوجوانان تحت حمایت بهزیستی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1397؛61(ویژه نامه 1 ):164-174. Available from: https://sid.ir/paper/397936/fa
IEEE:
کپیاکبر جدیدی محمدآبادی، زهرا قنبری زرندی، اکبر رضایی، و محمد ناجی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی و طرحواره های ناسازگار اولیه در نوجوانان تحت حمایت بهزیستی،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 61، no. ویژه نامه 1 ، pp. 164–174، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397936/fa