APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و اصلانی افراشته، امیر. (1398). اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب آوری سازمانی در شرکت های صادراتی. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(2 )، 65-93. SID. https://sid.ir/paper/400120/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، اصلانی افراشته امیر. اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب آوری سازمانی در شرکت های صادراتی. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(2 ):65-93. Available from: https://sid.ir/paper/400120/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و امیر اصلانی افراشته، “اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب آوری سازمانی در شرکت های صادراتی،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 2 ، pp. 65–93، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400120/fa