APA:
کپیعسگرنژادنوری، باقر، صنایعی، علی، فتحی، سعید، و کاظمی، علی. (1393). فراتحلیل نقش تعدیل کننده ویژگی های نمونه در ارتباط بین فعالیت های بازاریابی و عملکرد سازمانی. پژوهش های مدیریت در ایران، 18(1)، 151-170. SID. https://sid.ir/paper/404091/fa
Vancouver:
کپیعسگرنژادنوری باقر، صنایعی علی، فتحی سعید، کاظمی علی. فراتحلیل نقش تعدیل کننده ویژگی های نمونه در ارتباط بین فعالیت های بازاریابی و عملکرد سازمانی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1393؛18(1):151-170. Available from: https://sid.ir/paper/404091/fa
IEEE:
کپیباقر عسگرنژادنوری، علی صنایعی، سعید فتحی، و علی کاظمی، “فراتحلیل نقش تعدیل کننده ویژگی های نمونه در ارتباط بین فعالیت های بازاریابی و عملکرد سازمانی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 18، no. 1، pp. 151–170، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404091/fa