مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,180
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

622
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی و توصیف تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران

صفحات

 صفحه شروع 125 | صفحه پایان 148

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی وضعیت تحقیقات صورت گرفته شده در حوزه مدیریت بازاریابی در چند سال اخیر است. خلا وجود تحقیقی که جهت دهی تحقیقات اخیر در دانشگاه های ایران را نشان دهد, بیش از پیش احساس می شد. برای انجام این مهم ابتدا مدل جامعی که تمام فضای مدیریت بازاریابی را در بر داشته باشد تهیه و مورد بررسی برخی خبرگان این حوزه قرار گرفت. در مرحله بعد اطلاعات 340 مقاله پذیرفته شده داوری شده از 21 کنفرانس داخلی در حوزه مدیریت بازاریابی از سال های 1384 تا تابستان 1388, شامل عنوان مقاله, نام محققان, جنسیت, تحصیلات, آخرین محل و رشته تحصیلی (دانشکده های اعضای هیات علمی), کلمات کلیدی و هم چنین نام و سال کنفرانس گردآوری شد و سپس با توجه به عنوان و کلمات کلیدی, هر مقاله به حداکثر 3 حوزه مدل تخصیص داده شد. در نهایت با استفاده از فراتحلیل کیفی و آمار توصیفی به تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو حوزه جمعیت شناختی محققان و توزیع ارجاعات در فضای مدیریت بازاریابی پرداخته شد. در زمینه سهم دانشگاه ها در تحقیقات از 560 تحقیق مربوط به دانشگاه های کشور, بیش ترین میزان محقق در کشور مربوط به دانشگاه تربیت مدرس به مقدار 88 نفر می باشد. از 561 ارجاع موضوعی, در سطح اصلی, فلسفه و مفاهیم بازاریابی با 193 ارجاع بیش ترین و مدیریت تلاش های بازاریابی با 23 ارجاع کم ترین توجه محققان را به خود اختصاص داده بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جندقی، غلامرضا، ایرانی، حمیدرضا، و افخمی، احمد. (1392). بررسی و توصیف تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی، 11(1 (پیاپی 27))، 125-148. SID. https://sid.ir/paper/490467/fa

    Vancouver: کپی

    جندقی غلامرضا، ایرانی حمیدرضا، افخمی احمد. بررسی و توصیف تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1392؛11(1 (پیاپی 27)):125-148. Available from: https://sid.ir/paper/490467/fa

    IEEE: کپی

    غلامرضا جندقی، حمیدرضا ایرانی، و احمد افخمی، “بررسی و توصیف تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 27)، pp. 125–148، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490467/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button