APA:
کپینصیری، سپیده، کیماسی، مسعود، سماک نژاد، نگار، و حسن قلی پور، طهمورث. (1397). الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 283-307. SID. https://sid.ir/paper/404600/fa
Vancouver:
کپینصیری سپیده، کیماسی مسعود، سماک نژاد نگار، حسن قلی پور طهمورث. الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):283-307. Available from: https://sid.ir/paper/404600/fa
IEEE:
کپیسپیده نصیری، مسعود کیماسی، نگار سماک نژاد، و طهمورث حسن قلی پور، “الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 283–307، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404600/fa