APA:
کپیدهقانی، یوسف، حکمتیان فرد، اصادق، و کامران، لیلا. (1398). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود سازگاری و کفایت اجتماعی دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری. روان شناسی کاربردی، 13(2 (پیاپی 50) )، 229-250. SID. https://sid.ir/paper/406425/fa
Vancouver:
کپیدهقانی یوسف، حکمتیان فرد اصادق، کامران لیلا. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود سازگاری و کفایت اجتماعی دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1398؛13(2 (پیاپی 50) ):229-250. Available from: https://sid.ir/paper/406425/fa
IEEE:
کپییوسف دهقانی، اصادق حکمتیان فرد، و لیلا کامران، “اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود سازگاری و کفایت اجتماعی دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری،” روان شناسی کاربردی، vol. 13، no. 2 (پیاپی 50) ، pp. 229–250، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406425/fa