مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

500
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

688
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت بر پاسخ های مشتری

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 68

چکیده

 توجه به اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت برای بقای کسب و کارهای امروزی از اهمیت ویژهای برخوردار است. از این رودرک مناسب مدیران از فعالیت های مسئولیت اجتماعی و آگاهی از نقاط ضعف خود در این حوزه بر بهبود جایگاه رقابتی شرکت و پاسخ های رفتاری مشتریان موثر می باشد. علاوه بر این کیفیت ادراک شده خدمات و تصویر برند به عنوان مفاهیم موثر بر پاسخ های مشتری مطرح هستند. بر این اساس پژوهش حاضر با هدف تحلیل تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر پاسخ های رفتاری مشتری با میانجی کیفیت ادراک شده خدمات و تصویر برند در شعب بانک تجارت شهر شیراز صورت گرفته است. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است. با استفاده از نمونه گیری در دسترس تعداد 317 پرسشنامه با پایایی 0/970 جمع آوری شد. تحلیل داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری از طریق نرم افزار PLS3 انجام شده است. نتایج نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکت با کیفیت ادراک شده خدمات و تصویر برند رابطه مثبت و معناداری دارد و اثر کیفیت ادراک شده خدمات و تصویر برند به عنوان میانجی در رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت و پاسخ های رفتاری مشتریان پذیرفته می شود اما اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر پاسخ های مشتری به صورت مستقیم مورد تایید نمی باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی دولت آبادی، حسین، محمدشفیعی، مجید، و حسینی، سیده نفیسه. (1398). تحلیل تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت بر پاسخ های مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 45-68. SID. https://sid.ir/paper/408205/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی دولت آبادی حسین، محمدشفیعی مجید، حسینی سیده نفیسه. تحلیل تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت بر پاسخ های مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):45-68. Available from: https://sid.ir/paper/408205/fa

    IEEE: کپی

    حسین رضایی دولت آبادی، مجید محمدشفیعی، و سیده نفیسه حسینی، “تحلیل تاثیر مسئولیت های اجتماعی شرکت بر پاسخ های مشتری،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 45–68، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408205/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button