APA:
کپیبیاتی صداقت، مهدیه، سرداری، احمد، و یزدانی، ناصر. (1396). بررسی رابطه ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(9 )، 77-90. SID. https://sid.ir/paper/253004/fa
Vancouver:
کپیبیاتی صداقت مهدیه، سرداری احمد، یزدانی ناصر. بررسی رابطه ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(9 ):77-90. Available from: https://sid.ir/paper/253004/fa
IEEE:
کپیمهدیه بیاتی صداقت، احمد سرداری، و ناصر یزدانی، “بررسی رابطه ی بین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل و نقل مسافری رجاء)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 9 ، pp. 77–90، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253004/fa