مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

491
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

230
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با تاکید برنقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایرتویا)

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 65

چکیده

 در محیط کسب وکار جهانی و رقابتی, تغییر فرآیندهای کس وکار موجود در ساختارهای چابک و متمایل به مشتری نیاز است و فناوری بهعنوان یک نیروی محرک حیاتی, اهداف عملکردی و تصمیمگیری بهتر کس وکار را در یکشکل بهنگام تسهیل میکند. هدف از پژوهش حاضبر, بررسبی تاثیر فعالیتهای مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با نقش میانجی چابکی سبازمانی در صنعت خودرو اسبت. روش تحقیق از نوع توصیفی, پیمایشی و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت ایرتویا به تعداد 555 نفر که با اسبتفاد از روش نمونهگیری تصبادفی سباد و متناس با حجم و جدول مورگان تعداد 222 نفر انتخاب شدند. ابزار جمعآوری داد ها بهصورت کتابخانهای و پرسشنامه محقق ساخته بود است که روایی پرسشنامه با بهر گیری از نظرات کارشناسان 5 برآورد گردید. / و متخصبصبان در صبنعت خودروسبازی مورد تایید قرار گرفت و پایایی پرسبشنامه براساس ضری آلفاکرونباخ 05 تجزیهوتحلیل داد ها نیز در دو سبح آمار توصبیفی و اسبتنبایی صبورت گرفت. در سبح توصیفی از شاخصهای آمار (توصیفی, فراوانی و درصبد فراوانی) و در سبح اسبتنبایی برای بررسی نرمال بودن جامعه از آزمون کولموگروف, اسمیرنوف و همچنین برای الگوسبازی معادلات سباختاری از نرمافزار لیزرل 4 برای اثبات فرضبیات استفاد شد. نتایج حاکی از آن بود که مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با نقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو تاثیرگذار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کوهی اقدم، علیرضا، جوان امانی، ودود، کوهی اقدم، الهام، و مشهدی محمدی، امیر. (1398). بررسی تاثیر مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با تاکید برنقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایرتویا). توسعه تکنولوژی صنعتی، 17(38 )، 55-65. SID. https://sid.ir/paper/408896/fa

    Vancouver: کپی

    کوهی اقدم علیرضا، جوان امانی ودود، کوهی اقدم الهام، مشهدی محمدی امیر. بررسی تاثیر مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با تاکید برنقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایرتویا). توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1398؛17(38 ):55-65. Available from: https://sid.ir/paper/408896/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا کوهی اقدم، ودود جوان امانی، الهام کوهی اقدم، و امیر مشهدی محمدی، “بررسی تاثیر مدیریت تکنولوژی بر کیفیت خدمات با تاکید برنقش میانجی چابکی سازمانی در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایرتویا)،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. 17، no. 38 ، pp. 55–65، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408896/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button