APA:
کپیموسوی پور، خدیجه، و باقرپور، معصومه. (1399). تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 13(50 )، 133-155. SID. https://sid.ir/paper/410737/fa
Vancouver:
کپیموسوی پور خدیجه، باقرپور معصومه. تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1399؛13(50 ):133-155. Available from: https://sid.ir/paper/410737/fa
IEEE:
کپیخدیجه موسوی پور، و معصومه باقرپور، “تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 13، no. 50 ، pp. 133–155، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410737/fa