APA:
کپیغیاثوندیان، شهرزاد، حاجی محمدحسینی، مهسا، آسایش، حمید، صادقی، رقیه، آزاده، محمدرضا، و پرورش مسعود، محمد. (1400). بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت های پزشکی در درس تریاژ. افق توسعه آموزش علوم پزشکی، 12(1 )، 34-43. SID. https://sid.ir/paper/411656/fa
Vancouver:
کپیغیاثوندیان شهرزاد، حاجی محمدحسینی مهسا، آسایش حمید، صادقی رقیه، آزاده محمدرضا، پرورش مسعود محمد. بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت های پزشکی در درس تریاژ. افق توسعه آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1400؛12(1 ):34-43. Available from: https://sid.ir/paper/411656/fa
IEEE:
کپیشهرزاد غیاثوندیان، مهسا حاجی محمدحسینی، حمید آسایش، رقیه صادقی، محمدرضا آزاده، و محمد پرورش مسعود، “بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت های پزشکی در درس تریاژ،” افق توسعه آموزش علوم پزشکی، vol. 12، no. 1 ، pp. 34–43، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411656/fa