APA:
کپیسیدآبادی، سمیرا، حقی، احمد، حافظی، حسین، یوسف وند، مهدی، و اسکندری، ندا. (1400). ارائه مدل علی-ساختاری برای تعلل ورزی آموزشی در دانشجویان پرستاری و مامایی (کاربرد تحلیل مسیر). توسعه ی آموزش جندی شاپور، 12(2 )، 319-329. SID. https://sid.ir/paper/413200/fa
Vancouver:
کپیسیدآبادی سمیرا، حقی احمد، حافظی حسین، یوسف وند مهدی، اسکندری ندا. ارائه مدل علی-ساختاری برای تعلل ورزی آموزشی در دانشجویان پرستاری و مامایی (کاربرد تحلیل مسیر). توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1400؛12(2 ):319-329. Available from: https://sid.ir/paper/413200/fa
IEEE:
کپیسمیرا سیدآبادی، احمد حقی، حسین حافظی، مهدی یوسف وند، و ندا اسکندری، “ارائه مدل علی-ساختاری برای تعلل ورزی آموزشی در دانشجویان پرستاری و مامایی (کاربرد تحلیل مسیر)،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 12، no. 2 ، pp. 319–329، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413200/fa