APA:
کپیخدایی، سجاد، ویسکرمی، حسنعلی، و غضنفری، فیروزه. (1400). مقایسه اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری و آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خودکارآمدی تحصیلی و نشانگان اضطراب اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 12(2 )، 339-352. SID. https://sid.ir/paper/413202/fa
Vancouver:
کپیخدایی سجاد، ویسکرمی حسنعلی، غضنفری فیروزه. مقایسه اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری و آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خودکارآمدی تحصیلی و نشانگان اضطراب اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1400؛12(2 ):339-352. Available from: https://sid.ir/paper/413202/fa
IEEE:
کپیسجاد خدایی، حسنعلی ویسکرمی، و فیروزه غضنفری، “مقایسه اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری و آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خودکارآمدی تحصیلی و نشانگان اضطراب اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 12، no. 2 ، pp. 339–352، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413202/fa