Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

218
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

456
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی)

صفحات

 صفحه شروع 521 | صفحه پایان 530

چکیده

 پژوهش حاضر به منظور ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی) انجام شده است. روش تحقیق حاضر, توصیفی از نوع مقطعی است. جامعه آماری پژوهش را تمامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل داد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای به تعداد 375 نفر دانشجو انتخاب شدند. اطلاعات موردنیاز از طریق پرسشنامه محیط یادگیری و آموزشی جمع آوری شد, سپس داده ها با استفاده از آزمون های (t تک نمونه ای, t دو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه) و با نرم افزار SPSSتجزیه و تحلیل شد. بر اساس نتایج به دست آمده, محیط یادگیری و آموزشی در دانشگاه محقق اردبیلی از دیدگاه دانشجویان دارای وضعیت مناسبی می باشند, طبق نتایج بین دیدگاه دانشجویان برحسب جنسیت و سال تحصیلی نسبت به محیط یادگیری و آموزشی, تفاوت معنادار وجود ندارد, اما بین ادراک دانشجویان نسبت به محیط یادگیری و آموزشی برحسب مقطع تحصیلی, رشته تحصیلی, دانشکده, سن و وضعیت تأهل تفاوت معنی دار وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یحیوی، طاهر، و نامور، یوسف. (1399). ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی). توسعه ی آموزش جندی شاپور، 11(3 )، 521-530. SID. https://sid.ir/paper/414175/fa

    Vancouver: کپی

    یحیوی طاهر، نامور یوسف. ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی). توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1399؛11(3 ):521-530. Available from: https://sid.ir/paper/414175/fa

    IEEE: کپی

    طاهر یحیوی، و یوسف نامور، “ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی)،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 11، no. 3 ، pp. 521–530، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/414175/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا