مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

369
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

566
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رضایت مندی دستیاران اطفال، اورژانس وپرستاران از کارگاه های احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیک های شبیه سازی

صفحات

 صفحه شروع 186 | صفحه پایان 193

چکیده

 مقدمه: یادگیری مبتنی بر شبیه سازی به عنوان ابزاری موثر و بی خطر برای یادگیری و تمرین مهارت ها است. این مطالعه با هدف بررسی رضایت مندی دستیاران و پرستاران از کارگاه های برگزار شده به شیوه شبیه سازی در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) تهران در سال 99-1398 انجام شد. . روش ها: دراین مطالعه توصیفی-مقطعی جامعه پژوهش157نفر از دستیاران اطفال, اورژانس و پرستاران آموزشی بیمارستان علی اصغر تهران در سال 99-1398 بودند. شرکت کنندگان به روش تمام شماری انتخاب شدند. ابزار پژوهش, پرسشنامه طراحی شده توسط پژوهشگران بود که پس از تایید روایی و پایایی مورد استفاده قرار گرفت. تحلیل آماری اطلاعات با استفاده از آمار توصیفی انجام شد. نتایج: دستیاران اطفال, اورژانس و پرستاران میزان رضایت مندی 90درصد و 95درصد را به ترتیب از رابطه با جنبه های مختلف رضایت مندی و عملکرد مدرسان از مجموع 7 کارگاه برگزار شده, گزارش کردند. تعداد زنان شرکت کننده (83%) بیش تر از مردان بودو همچنین میان خصوصیات دموگرافیک افراد با رضایت مندی آنان رابطه معناداری مشاهده نشد(06/0(P=. نتیجه گیری: دستیاران و پرستاران از نحوه اجرا کارگاه ها و محتوای کارگاه های برگزار شده و عملکرد مدرسان رضایت بالایی داشتند, لذا برگزاری کارگاه ها به روش آموزش شبیه سازی شده برای افزیش یادگیری و بهبود عملکرد دستیاران و پرستاران در طول تحصیل پیشنهاد می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفرنژاد، شباهنگ، خوش نژادابراهیمی، حمیدرضا، محمودی نژاد دزفولی، سیده مهسا، اسمعیلیان، سمیه، و سهرابی، سرور. (1399). رضایت مندی دستیاران اطفال, اورژانس وپرستاران از کارگاه های احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیک های شبیه سازی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 20(83 )، 186-193. SID. https://sid.ir/paper/415152/fa

    Vancouver: کپی

    جعفرنژاد شباهنگ، خوش نژادابراهیمی حمیدرضا، محمودی نژاد دزفولی سیده مهسا، اسمعیلیان سمیه، سهرابی سرور. رضایت مندی دستیاران اطفال, اورژانس وپرستاران از کارگاه های احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیک های شبیه سازی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1399؛20(83 ):186-193. Available from: https://sid.ir/paper/415152/fa

    IEEE: کپی

    شباهنگ جعفرنژاد، حمیدرضا خوش نژادابراهیمی، سیده مهسا محمودی نژاد دزفولی، سمیه اسمعیلیان، و سرور سهرابی، “رضایت مندی دستیاران اطفال, اورژانس وپرستاران از کارگاه های احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیک های شبیه سازی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 20، no. 83 ، pp. 186–193، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415152/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button