APA:
کپیخالدی، بهزاد، اکبری، مریم، جدیدی، هوشنگ، و کریمی، کیومرث. (1399). رابطه سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای تحصیلی و خستگی هیجانی با نقش واسطه ای خود کارآمدی هیجانی دانشجویان. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 11(3 )، 271-283. SID. https://sid.ir/paper/415318/fa
Vancouver:
کپیخالدی بهزاد، اکبری مریم، جدیدی هوشنگ، کریمی کیومرث. رابطه سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای تحصیلی و خستگی هیجانی با نقش واسطه ای خود کارآمدی هیجانی دانشجویان. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1399؛11(3 ):271-283. Available from: https://sid.ir/paper/415318/fa
IEEE:
کپیبهزاد خالدی، مریم اکبری، هوشنگ جدیدی، و کیومرث کریمی، “رابطه سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای تحصیلی و خستگی هیجانی با نقش واسطه ای خود کارآمدی هیجانی دانشجویان،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 11، no. 3 ، pp. 271–283، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415318/fa