مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

247
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه آموزش از راه دور با آموزش سنتی در دانشجویان پزشکی در دوره قرنطینه کووید 19 در هند

صفحات

 صفحه شروع 42 | صفحه پایان 45

چکیده

 زمینه و هدف: همه گیری کووید 19یک بحران بزرگ بهداشتی است که منجر به تعطیلی در بسیاری از کشورها می شود. بسیاری از کشورها مدارس, کالج ها و دانشگاه هایشان را در سراسر جهان تعطیل کرده اند. رایانه ها و تلفن های هوشمند فضای یادگیری و آموزش را به طرز چشمگیری تغییر داده است. آموزش از راه دور روش یادگیری است که در آن معلم و دانش آموزان در یک مکان فیزیکی حضور ندارند. روش: مطالعه حاضر برای مقایسه دیدگاه های روش آموزش از راه دور با آموزش سنتی در دانشجویان پزشکی سال سوم MBBS هند انجام شد. اطالعات با استفاده از پرسشنامه 270 دانشجوی دانشگاه پزشکی که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند, از طریق پرسشنامه از پیش ساخته و معتبر جمع آوری شد. داده ها با آمار توصیفی پایه تجزیه و تحلیل شده و بصورت درصد ارایه شده است. یافته ها: در مطالعه حاضر 62. 89 درصد دانشجویان پزشکی معتقدند که تدریس سنتی در کلاس موثرتر است. فقط 37. 10 ٪ دانشجویان پزشکی احساس کردند که آموزش از راه دور بهتر از کلاسهای سنتی است. بدون شرکت در کلاسها, 44. 34 ٪ دانش آموزان قادر به درک موضوع بودند. با استفاده از آموزش از راه دور و بدون شرکت در کلاسها, فقط 66. 36 ٪ از دانش آموزان قادر به درک موضوع بودند. نتیجه گیری: از این مطالعه نتیجه می گیریم که آموزش کلاس های سنتی بهتر از آموزش از راه دور است. در دوره تعطیلی ناشی از کووید9ا نیاز به ایجاد روش ها و آموزش های جدید برای بهبود روش های آموزش از راه دور داریم.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بادهه، پالوی، بادهه، یوواراج، و پاتیل، کریشناکانت. (1399). مقایسه آموزش از راه دور با آموزش سنتی در دانشجویان پزشکی در دوره قرنطینه کووید 19 در هند. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، 10(4 )، 42-45. SID. https://sid.ir/paper/416572/fa

    Vancouver: کپی

    بادهه پالوی، بادهه یوواراج، پاتیل کریشناکانت. مقایسه آموزش از راه دور با آموزش سنتی در دانشجویان پزشکی در دوره قرنطینه کووید 19 در هند. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)[Internet]. 1399؛10(4 ):42-45. Available from: https://sid.ir/paper/416572/fa

    IEEE: کپی

    پالوی بادهه، یوواراج بادهه، و کریشناکانت پاتیل، “مقایسه آموزش از راه دور با آموزش سنتی در دانشجویان پزشکی در دوره قرنطینه کووید 19 در هند،” Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، vol. 10، no. 4 ، pp. 42–45، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/416572/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button