زمینه و هدف: سبک یادگیری یک روش منحصر به فرد جهت کسب دانش و مهارت است که از راه مطالعه و تجربه بدست می آید. سبک یادگیری یکی از عوامل بسیار موثر در یادگیری است و یادگیری مهمترین هدف سیستم آموزشی است. لذا هدف از این تحقیق بررسی سبک یادگیری دانشجویان دندانپزشکی عمومی زاهدان در سال 1399-1398 بود. روش: پژوهش حاضر، مطالعه مقطعی تحلیلی – توصیفی بود. جامعه مورد مطالعه کلیه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودند که به روش سرشماری وارد طرح شدند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه وارک بود و برای تجزیه و تحلیل آماری نتایج از نرم افزار spss23 و تست های square chi و ANOVA استفاده شد. 05. 0متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.