APA:
کپیرسول اف، جلال. (1380). شناسایی سطوح نیاز و عوامل موثر بررضایت مشتریان: پیش نیازی برای اصلاحات ساختاری در نظام بانکی. نشریه بانک کشاورزی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/422118/fa
Vancouver:
کپیرسول اف جلال. شناسایی سطوح نیاز و عوامل موثر بررضایت مشتریان: پیش نیازی برای اصلاحات ساختاری در نظام بانکی. نشریه بانک کشاورزی[Internet]. 1380؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/422118/fa
IEEE:
کپیجلال رسول اف، “شناسایی سطوح نیاز و عوامل موثر بررضایت مشتریان: پیش نیازی برای اصلاحات ساختاری در نظام بانکی،” نشریه بانک کشاورزی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/422118/fa