Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

833
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

557
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 87

چکیده

 استفاده گسترده از فناوری وب, فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می آورد تا از اینترنت به عنوان ابزاری برای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان, استفاده کنند. سازمانهایی که هزینه سرمایه گذاری در این زمینه را متقبل می شوند, یکی از اهداف اولی شان ارتقا سطح رضایت مشتریان است. به همین دلیل, در اغلب سازمانهایی که سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان را بکار گرفته اند, این سوال مطرح است که «آیا این اقدام آنها بر میزان رضایت مشتریان تاثیر گذار بوده است یا خیر؟». شرکت «چینی بهداشتی گلسار فارس» نیز که در حدود دو سال است این سیستم را پیاده کرده, از این امر مستثنی نبوده و سوال فوق را در ذهن دارد. از اینرو, مقرر شد تا در قالب یک پروژه تحقیقاتی, به این سوال شرکت گلسار فارس پاسخ داده شود. حاصل این پروژه تحقیقاتی, در این مقاله ارایه شده است. لازم به ذکر است که این پژوهش از لحاظ هدف, کاربردی می باشد. روش بکار رفته در این پژوهش, می تواند در پروژه های تحقیقاتی مشابه, در دیگر سازمانها نیز, مورد استفاده قرار گیرد. 

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کمالیان، امین رضا، امینی لاری، منصور، و معزی، حامد. (1388). بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس». چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(32)، 69-87. SID. https://sid.ir/paper/458951/fa

    Vancouver: کپی

    کمالیان امین رضا، امینی لاری منصور، معزی حامد. بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس». چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(32):69-87. Available from: https://sid.ir/paper/458951/fa

    IEEE: کپی

    امین رضا کمالیان، منصور امینی لاری، و حامد معزی، “بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 32، pp. 69–87، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/458951/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا