APA:
کپیکمالیان، امین رضا، امینی لاری، منصور، و معزی، حامد. (1388). بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس». چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(32)، 69-87. SID. https://sid.ir/paper/458951/fa
Vancouver:
کپیکمالیان امین رضا، امینی لاری منصور، معزی حامد. بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس». چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(32):69-87. Available from: https://sid.ir/paper/458951/fa
IEEE:
کپیامین رضا کمالیان، منصور امینی لاری، و حامد معزی، “بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررضایت مشتریان «موردکاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس»،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 32، pp. 69–87، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/458951/fa